accessAtlanta

City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP
City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP

Dating: How to end FWBs?

I don’t know how many of you have been in this situation, but I am curious to read opinions on it: You have what you thought was the ideal Friends With Benefits arrangement. You are both starting to enjoy the perks that come with the no strings attached set up. Alas, all good things must come to an end. How do you terminate the benefits of Friends with Benefits?

Maybe one of you starts to catch feelings and violate the terms of the FWB arrangement. Or perhaps you have found an actual relationship potential. Whatever the case, how you handle the situation can make a big difference in the amount of drama or hurt feelings.

Have you ever had to end a FWB situation? How did you go about it? Were you straight up and honest? Did you remain friends (with no benefits?) Or did you choose the fade to black, disappearing act approach?

What is the best way to end it? Does it depend on what the benefits were?

Happy Tuesday!

By Wise Diva, Misadventures in Atlanta Dating Blog

386 comments Add your comment

Leggs

August 7th, 2012
4:31 pm

That relationship could possibly be over!

Leggs

August 7th, 2012
4:32 pm

Enjoy the rest of your evening!

PEACE!

disco

August 7th, 2012
4:32 pm

ITL – don’t get me to lying. I’m just tickled that she cut him 3 times. i guess sunburn really hurts. lol

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:35 pm

Good night Leggs!

Into the Light

August 7th, 2012
4:35 pm

It does, but dayum!!!

And speaking of a sore booty…. Heeeeeeey, Swiss. ;) My cuz’n Butch said he can’t wait to meet you!

Comon Cents

August 7th, 2012
4:35 pm

Jake~ Not nasty; adventerous. And, when used correctly, Ben Wa balls are the greatest ever!

Into the Light

August 7th, 2012
4:36 pm

Good night, Leggs!

Comon Cents

August 7th, 2012
4:36 pm

Bye, Leggs! I will be looking for my vest in the mail…

Comon Cents

August 7th, 2012
4:37 pm

swiss needs “tp for my bunghole!” :lol:

SlimUno

August 7th, 2012
4:37 pm

CC – Soooo, you’ve used these balls before?

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:38 pm

CC – never thought about trying those until reading these books!

Into the Light - Don't Mistake my Kindness for Weakness or Stupidity

August 7th, 2012
4:39 pm

That description was pretty intriguing, Bluz. Kinda had me wondering about them…. :)

Jake...SPJTWB

August 7th, 2012
4:40 pm

Comon…explain how they are used correctly, but wait a sec….got my lotion, go ahead..lol

Into the Light - Don't Mistake my Kindness for Weakness or Stupidity - You Ain't that Slick

August 7th, 2012
4:41 pm

LOL@Jake. You get the bargain vanilla-scented barrel like For Real?

Jake...SPJTWB

August 7th, 2012
4:43 pm

Oh Nooooo…nothing but the best for this Johnson, Jergens……

Into the Light - Don't Mistake my Kindness for Weakness or Stupidity - You Ain't that Slick

August 7th, 2012
4:48 pm

Jergens for Extra Sensitive Skin :)

Comon Cents

August 7th, 2012
4:51 pm

Yes, I have used them and they are fabulous. It’s like having the greatest secret ever. LOL!

Comon Cents

August 7th, 2012
4:51 pm

Awww… Jake uses Jerkins…

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:52 pm

Maybe I’ll have to go buy some…

Into the Light - Don't Mistake my Kindness for Weakness or Stupidity - You Ain't that Slick

August 7th, 2012
4:54 pm

@Bluz: Some Jergens?!?!?!? :lol: :lol: :lol:

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:54 pm

Maybe have them in and when Magnum comes over next time, suprise him…might give him a heart attack!

Into the Light - Don't Mistake my Kindness for Weakness or Stupidity - You Ain't that Slick

August 7th, 2012
4:55 pm

@Bluz: Just checked Draw Something. I don’t have anything from you. :(

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:55 pm

So…would it freak a guy out or turn him on to show him that you have been using those right before getting it on?

SlimUno

August 7th, 2012
4:56 pm

CC – Please tell me what the purpose or how do they provide pleasure…sorry i’m not familiar with the use of them.

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:57 pm

ITL…I’ll try again later. That’s weird because I did put in your username…

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:58 pm

I’m heading out, but will check in when I get home in about 20-25 mins

Jake...SPJTWB

August 7th, 2012
4:58 pm

Bluz….don’t do that, never show us how much freak is in you, too fast…we will change on you, wait at least 4months…..sorry MLB, I gave away the store then, headed to the corner.

Bluzgirl

August 7th, 2012
4:59 pm

Ok Jake…I’ll hold off…

Into the Light

August 7th, 2012
5:00 pm

@Jake: Why is that???? It changes your perception of us?

Into the Light

August 7th, 2012
5:01 pm

Okay, that’s it for me – it’s MOJITO TUESDAY. Woohoo! :)

Jake...SPJTWB

August 7th, 2012
5:06 pm

Depends on the dude and situation, but in general, we don’t want to wait 90 days to get it, but give us 90 before you show the next level freakiness, if we just Fbuddies, nothing matters, if there are other potential thoughts, be careful how fast you get “free”.

Comon Cents

August 7th, 2012
5:15 pm

CC – Please tell me what the purpose or how do they provide pleasure…sorry i’m not familiar with the use of them

Slim~ Hope I didn’t miss you; I got tied up for a sec. It’s like doing it really, really slowly. Instead of the rush to the big O, it’s like it slowly builds up and you feel like you will explode. reat for road trips, movie dates, etc. Anywhere you will be sitting (but you can squirm) or occasionally moving around. By the time you actually get to doing the do, it’s like a slip n slide. Graphic enough?

Comon Cents

August 7th, 2012
5:16 pm

They are also excellent for strengthening kegel muscles. **hint, hint. Wink, wink. Nudge, nudge**

Jake...SPJTWB

August 7th, 2012
5:26 pm

Skeet,Skeet,Skeet…goood night!!

single and happy

August 7th, 2012
5:28 pm

Dang leave for a few hours and you guys get wild :-) )

Comon Cents

August 7th, 2012
5:35 pm

Lol @ Jake. Dayum! You that easy?