accessAtlanta

City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP
City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP

Should you juggle dates?

One of the perks of being single and unattached is having the freedom to mix and mingle, meet new potential marches. When you are lucky enough to find not one but two really cool people, should you juggle them?

Is it bad dating ethics to see more than one person until you are sure about how you feel about each of them?

A guy friends has a problem when he is seeing one woman while she is still juggling a couple of suitors. He feels as if she is obligated to let him know if he is not the only one in the picture. He admits that it would change his efforts – and it could result in him losing interest.

When do you juggle dates and when do you decide it’s time to let one go? Do you think it is good to tell when they are one of many people jockeying for your time?

By Wise Diva, Misadventures in Atlanta Dating Blog

228 comments Add your comment

Celisea

April 4th, 2012
4:39 pm

Leggs – Again I wasn’t blasting anyone. I was having a conversation with MMeello and mentioned what I’ve noticed. You’re following too close lady.

Leggs

April 4th, 2012
4:39 pm

Probably because my IS friend jumped in your body and took over your typing….

kimmie

April 4th, 2012
4:40 pm

swiss – Hey there dawg! I live vicariously thru you now, being I’m a boring soccer mom and all!LOL!!

Celisea – One’s personal business is just that, and folks do need to watch what they put out there, especially those blogging from work, like me.

A few times though, when folks have confessed to things on here, like having an affair or knowing the paternity of a neighborhood kid and not telling, etc, this blog has slammed them something ugly. I always figure we are only hearing one side of a multiple-sided story and I’m not the one involved in it, so who am I to judge. Some folks on here have taken to thinking they are Jesus, though. SMH

Leggs

April 4th, 2012
4:40 pm

IS acquaintenace….

Celisea

April 4th, 2012
4:41 pm

Possibly? Doesn’t matter as long as the message is understood

Celisea

April 4th, 2012
4:43 pm

Kimmie – You are right. I’ve have many many many experiences but knowing folks are waiting in judgement, please I would NEVER tell it here. Really, it would be nice if this was a world of sharing and everyone just understanding we’ve all lived and experienced and learned but nope you cannot for folks hanging on

Leggs

April 4th, 2012
4:44 pm

@Celisea ~ I was just about to say “blasting” wasn’t the right word to use. Again, didn’t realize you were having a private convo with Ex. Thought this was open blogging.

Nonetheless, don’t mean to follow to closel, I’m back in my lane…

PEACE!

Celisea

April 4th, 2012
4:44 pm

Leggs – You spelled acquaintance wrong :) Gotta watch correcting folks because we’re all prone to getting it wrong sometimes.

Exiled!

April 4th, 2012
4:44 pm

Cracking up!

blog is fun I tell ya! :lol:

Lady~

April 4th, 2012
4:45 pm

peace out folks~

i'm swiss

April 4th, 2012
4:45 pm

I don’t know… I think I’ve put quite a bit out there. Your boy swiss is an open book…

Celisea

April 4th, 2012
4:46 pm

It is open but if you’re hanging on my everyword to jump in there with “something” (happening a few days now), I’m gonna make mention :)

Peace to you too….

Leggs

April 4th, 2012
4:47 pm

I wasn’t correcting anyone.

Celisea

April 4th, 2012
4:47 pm

Swiss – I can’t lie….I meant to go back and say you being the exception but got to blogging with MMello…sorry

I would NEVER take that away from you

Celisea

April 4th, 2012
4:48 pm

Leggs – Not today….

But I was today

Leggs

April 4th, 2012
4:48 pm

HUH??? I haven’t been hanging onto your every word ever to make “something” of something. Not at all….

Sorry you feel that way.

Sassy Me...Beaming!! ;-)

April 4th, 2012
4:48 pm

I think I’ve put quite a bit out there.

:lol: Yes you have uni-baller :mrgreen:

Read y’all tomorrow!!!!

Celisea

April 4th, 2012
4:48 pm

i'm swiss

April 4th, 2012
4:51 pm

I think that’s gonna be my new p0rn name, Sassy. ;-)

Exiled!

April 4th, 2012
4:53 pm

How’s the new job buddy Swiss?

Exiled!

April 4th, 2012
4:54 pm

Nite folks goodblog day!

i'm swiss

April 4th, 2012
4:55 pm

So far, so good, Me.lo. Busy, but good.

Exiled!

April 4th, 2012
4:57 pm

I’m sending u an email Swiss

i'm swiss

April 4th, 2012
5:00 pm

Cool. Send it to my gmail.

Into the Light

April 4th, 2012
5:04 pm

Hey y’all….back from a conference call.

THERE’S my Swiss! xoxoxoxo

Into the Light

April 4th, 2012
5:09 pm

Well dang…. I come back and y’all are ghost. HMPH!! (ITL poking out her lip and stomping over to the bar!)

i'm swiss

April 4th, 2012
5:14 pm

It makes me kinda h0rny when you poke your lips out like that, ITL. ;-) :lol:

Into the Light

April 4th, 2012
5:25 pm

Swiss!!!! You are so bad. :lol: