accessAtlanta

City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP
City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP

Are dating games effective?

Playing hard to get.  Acting aloof.  Juggling multiple romantic partners.  It’s all considered part of the dating game. Does it ever get hard to determine what is part of the game and what isn’t? After all the strategies are deployed, are we getting what we really want out of the dating game?  Are all these dating games really working?

Do you think dating games are wrong or necessary?

Have you ever met someone who has absolutely no game at all?  Did you welcome the change in pace or question what the real game was behind the “no game” claims?

Happy Friday!

By Wise Diva, Misadventures in Atlanta Dating Blog

118 comments Add your comment

NY state of mind

April 8th, 2011
1:51 pm

Hey Fam-

Just wanted to drop in to say hello and have a great weekend! Busy day for me here in NYC!

Welcome back A-Red :)

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
2:09 pm

Did somebody say Blog Orgy?????

Y’all playin dress up,too? ;-)

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
2:11 pm

Hey Sassy…You should hang around a bit…add a bit of class to this sausage fest….

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
2:15 pm

Wow it is slow in here today. Actually it’s been pretty slow for a while now. I fear the blog may be on its last leg.

BlackMagicWoman

April 8th, 2011
2:34 pm

Dropping in to say hi!

Talk about packing and moving….try having to move to another state!!! This permanent move from Atlanta back home to NYC is killing me!!! Selling stuff has gotten under my skin. So I hav just resorted to donating a lot. You never know how much Shhhh you have until you have to move it. As a person who had 300 pairs of shoes (what…don’t judge me!!!) I donated almost half. And then packing the remainder has me wanting to to jump off the Bank of America building. The clothes are another issue. Its a shame to have so much when some folks have none.

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
2:39 pm

You never know how much Shhhh you have until you have to move it.

That’s what I thought when I moved from my apartment to my home…hell I found stuff I forgot I had so you can only imagine what that was like….and the UNpacking once you’ve moved is hell-ish,too.

I fear the blog may be on its last leg.

I’ve been wondering the same thing Dreams.

add a bit of class to this sausage fest….

That’s an interesting visual….

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
2:48 pm

“As a person who had 300 pairs of shoes (what…don’t judge me!!!)”
Damn…And I thought my 150+ pair were bad…..

BlackMagicWoman

April 8th, 2011
2:59 pm

I wish I a genie. I could blink and nod and this would all be done! :lol:

See…when the blog started banning folks…the population of Blogsville dipped. It was like a mass exodus!

SWISS…..quick…say something perverted and breathe some life in here! :lol:

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
3:01 pm

BMW — Quick! Show me your t!tt!es! :lol:

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
3:02 pm

Meeting…. back later…

BlackMagicWoman

April 8th, 2011
3:03 pm

LMAO…Ok Rick James!

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
3:10 pm

Okay, meeting’s delayed…

Wait a minute… Did BMW just agree to show me her tit-tays? :-D :lol:

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
3:12 pm

Sup BMW good to read you. Dang I didn’t know you was moving. You shoulda got at me…I woulda helped. That’s what everyone always says…BS. lol

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:19 pm

I think we need to have a blog come to Jesus meeting or something cause this is almost scary….it’s FRIDAY and there’s no titillating, scandalousness-ness going on and I sooo don’t understand it. I know some folks got sh!t going on but geesh…

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
3:23 pm

Ok…Trying to talk a friend into going to Trapeze with me this weekend..Anyone here been there before??? Never been myself….

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
3:24 pm

it’s FRIDAY and there’s no titillating, scandalousness-ness going on
Sassy Well I could throw some shyyyyt out there, but there’s hardly anyone here to comment on it. Besides, don’t you expecting some imported “goods” this weekend? lol

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:24 pm

what is Trapeze?

Ummm

April 8th, 2011
3:27 pm

Wouldn’t you have to be a swinga to hit Trapeze??? You swing??

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
3:28 pm

Sassy, its a sex club…. :)

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:30 pm

Besides, don’t you expecting some imported “goods” this weekend?

My import has arrived and from I saw last night at dinner…it’ll be delivered this weekend….I wonder what my delivery options will be….on the ground..in the air ;-) Decisions,decisions…

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:32 pm

its a sex club….

:shock:

Oh okay….so ummm y’all gone swang or watch…

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
3:33 pm

Ummm, Not a swinger, but I have heard of the place and I wanna go and see for myself what the deal is…

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
3:38 pm

I wonder what my delivery options will be
Sassy you should exhaust all the options. I’m just saying…if it was me…that’s what I would want you to do. ;-)

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:39 pm

Cool beans Simple…I was just wondering. I might be swing on/from something myself…hope you go try it out and have some juicy tid bits to share Monday :mrgreen:

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
3:43 pm

LOL..I am gonna see whats up..Hope your guest brought his Ginsing with him!! :) :D :)

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
3:44 pm

hope you go try it out and have some juicy tid bits to share Monday
Sassy Looks like you’re ready to expose your juicy “tidbits” now. ;-)

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:54 pm

you should exhaust all the options.

Dreams it’s been as of today it’s been six months and one week so I plan to exhaust errthang. He’s staying at The W but I want to go back to my house b/c I wouldn’t want anyone to think we were fighting or anything.

Hope your guest brought his Ginsing with him!!

I’ve been warned already… I’m almost kinda nervous b/c even back in college this guy was the bizness…I mean had ya gurl running from it kinda bizness….

Ummm

April 8th, 2011
3:56 pm

Never been myself or I wanna go and see for myself what the deal is…

Which is it???

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:56 pm

wow I didn’t man to bold ALL of it

Looks like you’re ready to expose your juicy “tidbits” now

No I’ll be doing that later ;-) But I did let a little of the cat out of the bag…that’s why I hope Simple comes back with a good story to tell…

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
3:57 pm

Sassy — Really, I think you ought to handle your business at the W… I mean, I’ve already got the hidden camera all set up and ready that way you won’t have to worry about cleaning your own sheets…. :lol:

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
3:58 pm

Ummm why can’t it be both…if you’ve never been then why not go and check it out for yourself. Doesn’t sound/seem too illogical..

Sweet Pea

April 8th, 2011
4:00 pm

Hey ya’ll~ It’s interesting that you would mention Trapeze Simple as a friend of mine just mentioned it earlier today. She and a few of her friends went with a couple of guy friends…just say that my friend raved about the breakfast being delish and shaking to pieces after seeing some thangs going on right beside her and in the rooms. It’s tempting to go take a peek, however I am still having visuals of the looks on guys faces and being taken aback after a guy paid skrippers to dance for me at a skrip club…friend shared that some men get off on that kind of thing. Yeah call me a prude, however it was interesting to see although I wasn’t too fond of lap dances but I did take notes.. :) don’t judge me I love MEN

If you go…don’t forget to share it with us Blog Peeps! If you dare to go and peep, you must bring your robe and your “other” coverings to cross over into that “world” based on what my friend shared…she said it is a regular club in the front and the happenings are in the back!

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
4:01 pm

SWISS only youuuu would come up with that. Good segue…are you an the Mrs. into creative filming?

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
4:03 pm

Sassy — Not yet (as far as she knows, anyway), but I’m working on her… ;-) :lol:

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
4:03 pm

shaking to pieces after seeing some thangs going on right beside her and in the rooms.

Really?! Wonder if my friend might want to go…

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
4:05 pm

(as far as she knows, anyway),

Swiss if you weren’t married, I’d spank you for that….then again you might like it. I’on know…. :lol:

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
4:06 pm

But I did let a little of the cat out of the bag
Sassy Harmless teasing, but eventually you gotta let the cat all the way out so it can be properly stroked, that is if you want it to purrrrrrr.

She and a few of her friends went with a couple of guy friends…
Sweet why didn’t you go along?

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
4:07 pm

“then again you might like it. I’on know…”

There’s one way to find out, Sassy:lol:

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
4:08 pm

Sassy, You wanna meet somewhere and make it a group field trip???

Sweet Pea

April 8th, 2011
4:10 pm

Hey Sassy~If you listen to Michael Baisden’s show and his talks about it…it peaked my interest to see what is going on so I mentioned it to my friend and she said, Oh I’ve been there and shared her experience with me. She said that she was uneasy about it and when someone would approached her, she would tell them that she and her female friend were a couple to avoid any encounters..LOL

I felt that way when she took me to the skrip club so I had to take a drink to loosen up a little because girlfriend was like whoa! However, the guys that went with us had me cracking up after we paid for their dances so I was ok afterwards…not too sure if I’d do it again

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
4:13 pm

“If you dare to go and peep, you must bring your robe and your “other” coverings to cross over into that “world” based on what my friend shared…she said it is a regular club in the front and the happenings are in the back!”

Gonna take a sheet and hook it up in a toga!!! Walk around balls out, Junk hanging like a New Jack Julius Ceasar!!!

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
4:17 pm

but eventually you gotta let the cat all the way out so it can be properly stroked,

Now as soon as I read that I heard Clarence Carter’s I be stroking…that’s what I be doin. Stroke it to the east…stroke it to the west. Dreams I’m due and he knows he has to bring his A game.

wanna meet somewhere and make it a group field trip???

Simple that’s why I wanted to go back to my house cause there’s no telling if we’re ever gonna leave the room. So we’re gonna have to hold off on the “group” feild trip :lol: I went grocery shopping just in case….sooooo

Swiss how hard can I smack it but more importantly do you have enough cushion for a nice spanking?…could you handle it? I’m not too rough but it’ll leave you kinda red…

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
4:20 pm

Damn Sassy….Sounds like we might not hear from you until like Tuesday or Wendesday!!! If it gets to late in the week we will put on our hazmat suits and come in after you….

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
4:21 pm

Sassy — Let’s just say, I don’t have the average whiteboy booty… You go ahead & smack it as hard as you like, boo — I’ve got enough cushion to take it… :lol:

Sassy Me...Juicy Fruit :-)

April 8th, 2011
4:22 pm

Junk hanging like a New Jack Julius Ceasar!!!

!!!!!!!!

She said that she was uneasy about it and when someone would approached her, she would tell them that she and her female friend were a couple to avoid any encounters..

That’s funny…but on the real I wouldn’t mind checking that out. I might have to get a wig and go in-cog-negro..

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
4:24 pm

Sassy — Serious question: How wet are you right now? :lol:

i'm swiss™ ("FREE ME.LO")

April 8th, 2011
4:24 pm

Oops…. forgot to close that “strong” tag…

Simple Man!!!!

April 8th, 2011
4:25 pm

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
4:26 pm

I went grocery shopping just in case….sooooo
Sassy I’m picturing you in Publix filling up two shopping carts with water, bread, milk, batteries, candles, and people staring trying to figure out what storm you preparing for. You staring back like “what???” lol

DreamsMaterialize "Free Me-Lo"

April 8th, 2011
4:28 pm

Oops…. forgot to close that “strong” tag…
swiss suuuuuuure you did. lol