accessAtlanta

City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP
City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP

I vote that we date

Happy Election Day! I hope you are all at the polls today because it’s so important to vote.

I don’t know if it’s because I’m older now and have more at stake, but politics has become some what of a fixation. I usually don’t talk politics when I’m just meeting someone new. I figure that I should get to know a person before I start letting politics get in the way.

Do you feel pressure to date within your political party? Would it be difficult to date someone with opposing political views?

I think I would be willing to date someone with different ideals than I but I can’t recall having done so before.

I’m the type that have ideals across the spectrum so I suppose it makes it a bit easier. What do you think our political views say about us and our compatibility in dating?

369 comments Add your comment

Purple Rain

November 2nd, 2010
1:06 pm

Dig That, for some reason I think Moss coming to the Vikings was some sort of evil scheme dreamed up by the Patriots, because he will probably end up back there.

Blackfoote

November 2nd, 2010
1:07 pm

My 2:30 crash comes early since I leave work at 3………..LOL

Celisea

November 2nd, 2010
1:10 pm

Raqi – Nevermind…I was skimming. I could have very well misinterpreted something.

Da_Man!

November 2nd, 2010
1:12 pm

Any date with stimulating convo is good no matter what the topic is, but would we be really talking politics unless we were in “election season”???

Kym

November 2nd, 2010
1:14 pm

Okay this day is taking too long..

Blackfoote

November 2nd, 2010
1:22 pm

Kym:

You know the saying time flies when you’re having fun. Are you not having any today?

Sassy Me...feeling like new!! :-)

November 2nd, 2010
1:22 pm

this day is taking too long..

It’s like sloow torture with this weather… This is backslidin weather….no I meant cuddling. Nah I’m lying….

Kym

November 2nd, 2010
1:23 pm

@Black..no..no I am not..

Blackfoote

November 2nd, 2010
1:28 pm

Kym:

Maybe you need to let Tawanda out today.

Kym

November 2nd, 2010
1:28 pm

I am so bored I am on WebMD looking up medical symptoms.

Kym

November 2nd, 2010
1:29 pm

@Blackfoote naw..when I am bored is when she gets into all kinds of trouble.

Sassy Me...feeling like new!! :-)

November 2nd, 2010
1:34 pm

Kim that 1:28 is tooo funny :-)

Kym

November 2nd, 2010
1:35 pm

@Sassy..honey apparently I could have any number of weird medical conditions if I stay out here long enough.

Dig That

November 2nd, 2010
1:38 pm

I am so bored I am on WebMD looking up medical symptoms

Now that is bored. I have been that bored before and looking at WebMD. By the time I finished playing on the site I was so nervous I thought I was gonna die. Kym get off that site.

Blackfoote

November 2nd, 2010
1:39 pm

Kym:

Anything I can do to release your boredom? Or since Tawanda is trouble when you’re bored maybe I can help both of you.

Sassy Me...feeling like new!! :-)

November 2nd, 2010
1:42 pm

By the time I finished playing on the site I was so nervous I thought I was gonna die. Kym get off that site.

Run Forrest…ruuuuun :-)

Black sounds like he tryna start a tandem…

Kym

November 2nd, 2010
1:42 pm

@DigThat..LMAOyou are right it can do that..you will start thinking about the mole on your left toe..or is that why my hair is shedding..put in your medical symptoms and wham!

Kym

November 2nd, 2010
1:43 pm

@Blackfoot..your wife is gonna come home any minute and hem you up again….

@Sexy..ask me why am I out here looking up to see if “beef curtains” is a medical condition..I blame you.

Raqi V

November 2nd, 2010
1:46 pm

Kym, you bored? You want to mate socks? LOL

I swear every dryer has a sock blackhole. Everyone knows to roll their socks together before putting them in the hamper. I unroll them when putting them in the washer so I know 2 of each goes in. But it never fails that I am a sock sort when folding. Or 2 short but different colors.

SexyCool

November 2nd, 2010
1:48 pm

Kym – LMAO! I am still subject to *flatline* on that at any moment. Please keep a defribillator close by and charged up, please.

Blackfoote

November 2nd, 2010
1:49 pm

Kym:

Don’t you know in this world ther’s no limit on the number of wives a bro can have, I believe no one has picked you up YET. Besides she aint here today which would a perfect opportunity to get a new wifey.

blue®

November 2nd, 2010
1:50 pm

so bored I am on WebMD looking up medical symptoms – ok, i’ll admit to having done that b4, that little symptom checker thing with the body where all you have to do is point and click is nothing but trouble

Sassy Me...feeling like new!! :-)

November 2nd, 2010
1:53 pm

Okay yeah WebMD is evil…

Simple Man!!!!

November 2nd, 2010
1:54 pm

Help….Anybody on here know where I can get a Kilt????

Kym

November 2nd, 2010
1:56 pm

@Blackfoote..Seee that right there lets me know that you know you ain’t acting right..whatcha you gonna do when she gets back..go surprise honey I got you some company? tsk tsk. let me see if sneaky is a symptom of something.

blue®

November 2nd, 2010
2:03 pm

@Blackfoote – tsk, tsk….
@Simple Man – Amazon.com, they have everything. must ask, whats the kilt for?
@Kym – ever heard of something called “cat-scratch disease” lol?

i'm swiss™ (but you can call me Mr. Goodnight)

November 2nd, 2010
2:05 pm

Just got back from voting… No line at all in the swiss part of town… Don’t know if that’s a good sign or not; my first time voting since moving to republicanville. Hmm… Could it just be that there are more polling stations up here than in my old hood…? Nah, they wouldn’t possibly do that, would they?

Simple Man!!!!

November 2nd, 2010
2:08 pm

I lost a bet to one of my associates and now I have to come to work on Friday in a full Scottish outfit…..

Blackfoote

November 2nd, 2010
2:11 pm

Kym:

LOL……………I haven’t been called sneaky in a long time since school days. WebMD might have an diagnosis for it but I haven’t had any treatments.

blue:

I’m trying to get in line with the rest of the fellas……..LOL

Zulu!

November 2nd, 2010
2:13 pm

Can I pan handle uall for $1.34, wanna buy some coffee?

Anybody ….feeling kinda sleepy right now.

blue®

November 2nd, 2010
2:13 pm

@Simple Man – Lmao, yall get to play pranks and all over there??? can i come work with you? i play a prank here, and folks look at me like im crazy…but yeah, Amazon.com has the whole outfit for you..

blue®

November 2nd, 2010
2:14 pm

im pretty sure they have overnite shipping….

Da_Man!

November 2nd, 2010
2:18 pm

@Kym – Is there anything on WebMD that can cure this large round bump I have between my lower chest & hips???

Kym

November 2nd, 2010
2:18 pm

@Sexy..I have caused a complete uproar at work..I swear..

@Blue..I am not looking up cat-scratch..cause if it is anything like beef curtains I am gonna “flatline” right along with Sexy.

@Black..what line? There’s a line? A line for what?

@Simple..dude..a kilt like Braveheart? You gonna go commando too?

Kym

November 2nd, 2010
2:19 pm

@DaMan you mean your belly button..you got an outie?

blue®

November 2nd, 2010
2:20 pm

i have a supervisor here who has a habit of going in peoples drawers all the time, even while your right there. i sooo wanna fill my drawer with those snakes that you stuff in the can and pop out when you open it…she does it with the overhead file cabinets too, wanna just take some of the recycle paper, ball em up and fill the cabinet so when she opens it they all fall out….better save that for my last day here….

Simple Man!!!!

November 2nd, 2010
2:24 pm

Blue….Since I run this office, I allow and encourage my folks to have a good time ( within reason of course),and we do everything from having cookoffs to football pools to Friday afternoon dance contest! Now this whole Dress like a Scott thing is pushing it and I am tempted to take Kyms suggestion and go cammndo, but since i kinda like working here, I will pass on that!!! LOL

Blackfoote

November 2nd, 2010
2:27 pm

Kym:

Well since you ask the line where I jumped all the dudes tryin to get at you. I read you like em tall so that’s what the line is for I’m tryin to shorten it down to me.

Raqi V

November 2nd, 2010
2:27 pm

Blue, by some vaginal itch cream or herpes squeeze half the tube in the trash and put the tube in your drawer. I bet she will not longer look in there anymore.

I learned a trick similar to that from an old co-worker. You know when people like to read what’s on your computer when they are supposed to be talking to you? To stop folks from looking have a page pulled up at all times on vaginal discharge or genital warts. They’ll stop looking. It may get a rumor started about you but at least folks will stop nosying in your personal space. LOL

2CPTG© - "that dude from da innanet"

November 2nd, 2010
2:32 pm

I sure hope California passes Prop 19…..that personal use marijuana bill…..

Blackfoote

November 2nd, 2010
2:33 pm

Raqi:

Damn that’s funny……….that will stop that for sure.

blue®

November 2nd, 2010
2:36 pm

@Simple Man – see, thats the kinda atmosphere i need, lol…too many stuffy folks here, their sense of humor seems reserved only for their own jokes….try working for Google, they have like the best office atmosphere ever!
@Raqi – LMAO, that would be funny, can just see her now, trying not to look me in the eye….but considering they already talk about my OCD tendancies, prob dont want to give them anything else to say about me, lol

Zulu!

November 2nd, 2010
2:38 pm

Uall don’t respond to my 2:13….I’ll curse u out in typical downtown A style..

Uall can keep ur change anyway coz I’ll be temporarily wealthy on friday morning when PayDay rolls into town!

Kym

November 2nd, 2010
2:39 pm

@Blackfoote..aww shucky ducky..smh..you gonna catch a beat down from Shanequia for sho..

Kym

November 2nd, 2010
2:40 pm

@2C are you moving to Cali?

Dig That

November 2nd, 2010
2:40 pm

@Raqi- I can clearly see how that would be effective.

SlimNumeroUno

November 2nd, 2010
2:40 pm

I saw on video some time ago where a guy had put a bunch of marbles in his bathroom cabinet…so when a chick came over and got to snooping, she opened the cabinet drawer to an avalanche of loud azz marbles…how do you play that off. LOLOL!!

One of the funniest pranks I saw on tv was when a dude buttered up the kitchen floor…then he rang the doorbell so his roomie comes speeding around the corner and WHAM….slides and falls. Yeah he looked like he got hurt but it was funny as heyal.

SexyCool

November 2nd, 2010
2:43 pm

Kym – I keep promising myself that I’m going to stop wasting my life watching that train wreck. LOL!

Da_Man!

November 2nd, 2010
2:43 pm

@Kym – I gotta an outie now (since 2008) … eating right b4 bedtime is killin me. However I did read in GQ that outies, larger than avg belly fat and tight sweaters are coming back in for this fall/winter season!

blue®

November 2nd, 2010
2:43 pm

@Slim – i saw that one, did it to him like 3 times over a few days, funny as he!!. good one too, guy (knowing his roommate has clothes in the washer needing to be dried) climbs into the dryer, closes the door behind him and waits. when dude comes to switch the clothes over, opens door, hes like “AAHHHH”. roommate jumps backwards, trips over his own basket and like slides across the floor, screaming teh whole way, LMAO