accessAtlanta

City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP
City & State or ZIP Tonight, this weekend, May 5th...
City & State or ZIP

Strange Turn-ons

When women want to really seduce their man, they can utilize all the senses: taste, touch, sound, and smell. So if a man walks in the door and he hears soft music, smells something good in the kitchen (and the cook!) he pretty much is a goner. Sometimes all a woman needs to do is just give that look.

Men are constantly saying that they are simple and uncomplicated. In some ways, I am inclined to agree, especially when it comes to turning them on. Since men are such visual creatures, women don’t have to work all that hard to get his attention. Yet, I am still surprised when I hear about the strange and random things that men are attracted to and what turns them on.

Truth be told, women are turned on by strange things too. I love it when a man that I am attracted to reads out loud. Yes, I’m a raging nerd, but I can’t help it. That gets me in the mood! What are some totally unique, strange things that turn you on? Have you ever been surprised to discover that something turned you on?

I’ve heard that there are a lot of foods that are considered aphrodisiacs! What are these foods!? Have they worked on you or for you?

What are some strange things that turn you off? Are there any weird mood-killers that made you lose that loving feeling?

Happy FRIDAY!

527 comments Add your comment

The Real Rell - CHILD PLEASE

August 21st, 2009
4:12 pm

@pg…word i have a co-worker that is super hawt to me..she is all natural from head to toe….real hair that she keeps up 5days a week…nails lil makeup save for the gloss nice toes…nice slim figure…and keeps to her self….and you know i stuck my bid in – but then blew it ……cause i broke the age old

dont fluck up your fo sho poo cee for some mo poo cee will leave you with no poo cee

Leggs

August 21st, 2009
4:13 pm

@Tazzee, I wouldn’t even know where to begin in counting what I ate today and will eat this evening. I’ll start paying attention.

Compelling

August 21st, 2009
4:13 pm

@ PG- dang pantsuits get no love? lol

Turn Offs:

- Men who are constantly saying “you know what I’m sayin” or “you feel me”

- Bad breath…just won’t work

- I agree with ARed about extensive sweating. I had a HORRIBLE first date back in college with a guy who let me know up front (I guess I appreciate that) that he had overactive sweat glands. Here we are watching the Four Brothers and this dude is sweatin’ bullets! I mean I had to get up and get him a cold towel to dry off. It was sooo bad.

Poppa Grande

August 21st, 2009
4:14 pm

Tazzee

PoppaG wouldn’t like me because I loves me some pantsuits

Well, it wouldn’t be personal. Mrs. PG has a few, but she knows how I feel about ‘em.

Just like females like men to look manly, I like females to look lady-like. It doesn’t have much to do about seeing legs because long skirts/dresses are my favorite. Mrs. PG has one skirt that goes down to the ankles that I love.

W8©

August 21st, 2009
4:14 pm

@Ared- I like the itty bitty titty comitty..lol..no need for more thna a handful for me

Tazzee - Is it Saturday?

August 21st, 2009
4:14 pm

Rell – thanks for that pass. I do try to keep my ponytail neat for what it’s worth ;-)

W8 – gotcha. I thought you were one of those looking for a landing strip or something like that. LOL@ foreclosed home…

Poppa Grande

August 21st, 2009
4:16 pm

Breast that are to big…turn off

Yeah…I could spring a thumb if they are too big. :lol:

W8©

August 21st, 2009
4:16 pm

long ankle length skirts are the best

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:16 pm

Her very first target is showcased in the guestroom. We have it framed and it still shows holes in the head, shoulder, chest, and crotch.

PG – She hit all that on her first try huh?

No wonder you don’t act a fool. :lol:

Leggs

August 21st, 2009
4:19 pm

@W8, thanks for the compliment!

Tazzee - Is it Saturday?

August 21st, 2009
4:19 pm

Compelling – I shouldn’t be, but I’m cracking up at the dude with overactive sweat glands :lol: Just sitting still and sweating…

Jamoca

August 21st, 2009
4:19 pm

Ickkk!!! Dang Melo…

Kym – Oh okay…yeah, something about military men…a mystery I can’t quite put my finger on. Maybe because they’ve been reprogrammed/conditioned to think, act and respond a certain way.

PoppaG – Please don’t say nuthin’ about no gumbo…Lol. And the request of wanting me to go through the trouble of making my andouille sausage from scratch. That and etouffee is high on demand and several folks to include friends of the fam have tried to bait me even more by saying they’ll pay me… To include salmon croquettes and crab cakes. And heck yeah, gumbo is always better the next day after.

MyTwo – Don’t say anutha word about Anthony, alright? He took care of all that scrungy facial hair long time ago. Leave ‘em lone nah…leave ‘em lone.

More turn offs: Folks who wear “their worth” on “their back” as a coverup. Loud talking (as if he’s out in the fields). A man who answers with “k”. A man who chews on toothpicks and/or smacks on chewing gum.

Beautiful loves MV7

August 21st, 2009
4:19 pm

lol. i didn’t post my pic yesterday. moca did! lol.

W8©

August 21st, 2009
4:21 pm

a woman who will play with herself in front of me ..turn on

Leggs

August 21st, 2009
4:22 pm

Leaving for the day! Hope all you have a fab weekend!

“OH, GRANDMA, I SURE AM HAPPY TO SEE YOU,” THE LITTLE BOY SAID TO HIS GRANDMOTHER ON HIS MOTHER’S SIDE. “NOW MAYBE DADDY WILL DO THAT TRICK HE HAS BEEN PROMISING US”

THE GRANDMOTHER WAS CURIOUS. “WHAT TRICK IS THAT?” SHE ASKED.
“I HEARD HIM TELL MOMMY THAT HE WOULD CLIMB THE WALLS IF YOU CAME TO VISIT” THE LITTLE BOY ANSWERED.

Peace! Keep smile, someone has it worse than you!

Lioness

August 21st, 2009
4:22 pm

I LOVE when a man reads to me :oops:

Turn on: I am a very sensual person so I enjoy being touched & teased ever so gently as well being spanked (the right way.. Cup your hands ;) )

Turn off- Crooked teeth, Strong cologne, too much talking about nothing or yourself, No cologne, chest hair (doable SOMETIMES) & not concerned about making sure I am pleased..

Enjoy your weekend :mrgreen:

For Real

August 21st, 2009
4:22 pm

Turn Ons:

There’s something about a nice ankle to calf ratio.

A nice neck and shoulder line

A raspy voice (demi moore)

Female track (can watch it allllll day long)

Baseball cap, lip gloss and a pretty smile

A long skirt with a split

A long dress that caress up top and lays on the bottom

Girlie Girls

Turn off:

Talk too much

Razor stubble on the legs

Pantyhose

A size 10 wearing a size 4

The heel hanging out the back of her shoes

Non-walker (at some point a woman should learn how to walk)

Talk and chews at the sametime

Blue and burgandy hair

Coochie cutters in public

Dragging their feet (pick yo feet up lazy azz heffa)

Non athletic women

False eyelashes (specially when they ain’t on str8)

The Real Rell - CHILD PLEASE

August 21st, 2009
4:23 pm

@w8…lol…..word..

Tazzee - Is it Saturday?

August 21st, 2009
4:25 pm

Leggs – you don’t need to count your calories, but if I were to guess based on what you’ve posted – you’ve probably consumed about 700 – 800 calories. I don’t eat grits so it’s hard for me to guess there.

For Real

August 21st, 2009
4:25 pm

Tazzee: Zipppa… Zipppa…. Zipppppppppppppppp!!!!!

W8©

August 21st, 2009
4:26 pm

one of the things that a woman has said that turned me on. was “molest me”…i think she was trying to set me up for a “charge” or something..let her tell me agian though..lol

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:26 pm

I haven’t heard the term “coochie cutters” in years. :lol:

The Real Rell - CHILD PLEASE

August 21st, 2009
4:27 pm

Dragging their feet (pick yo feet up lazy azz heffa)

the boys down in fla call em….dirty feets or foot draggers….LMAO

mytw♥cents

August 21st, 2009
4:28 pm

KYM/TAZZEE Now not baby’s bottom bare. And I wasn’t a fan when this one dude would shave his chest – that was worse than the taco. Just not George of the Jungle!

MELO I’m gonna need to know that word, better run over to dictionary.com and find a good one if ya gotta…

MOCA I apologize, I was lashing out at him cuz I was excited to find one of my Raheem DeVaughn cds and listenin to Breathe & Ask Yourself made all the truckers on 285 (who I usually curse) my strange turn on of the day. But then I couldn’t tell u b/c you don’t ♥ Rah like I do. Hugs!

Natural Girls stand up!!! :razz:

Jamoca

August 21st, 2009
4:29 pm

the boys down in fla call em….dirty feets

Yep…duh’tey foot heffas.

W8©

August 21st, 2009
4:31 pm

Hey how many of you wish that you could “throw one back?” I mean a person you wish you would have not been intimate with? I am speaking from a sexual angle..why didnt you like about that one that you wish you could “throw back”?

Mine was a stiff chick..all that body gone to waste

Beautiful loves MV7

August 21st, 2009
4:32 pm

happy birthday My2! it is your b-day weekend right?

*i think moca has a crush on me.* giggle.

melo, you don’t remember me sending you a pic of the girls and i?

bah bye! read y’all monday.

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:32 pm

Natural Girls stand up!!!

Are we talking about hair. Cuz I relax that til it flows like the Nile… :lol:

But yeah, everything else is real. :lol:

Jamoca

August 21st, 2009
4:32 pm

Natural Girls stand up!!!

MyTwo – Been standing. LOL

Yeah, you’re right…Rah’ is to you, as Ant is to Jam. :) That’s a fair analogy.

Melo

August 21st, 2009
4:33 pm

Mytwo:

perceptive luver….

a woman that remembers my birthday is such a turn On.I know u know and u know what to buy!

U it baby!

coochie cutters-what does that mean Ared/For Real?

Melo

August 21st, 2009
4:35 pm

Angie,i do.

I know everybody!

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:37 pm

W8©

August 21st, 2009
4:37 pm

coochie cutters are about 2 steps past daisy dukes…yeasty

Mo (aka Moeisha aka Katt)

August 21st, 2009
4:37 pm

W8 – dude was fine dan a mf’er but couldnt kiss worth a dayum and his wang hooked. UGH…all that body just wasted!!

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:38 pm

I know everybody!

*raises eyebrow*

W8©

August 21st, 2009
4:40 pm

Melo

August 21st, 2009
4:40 pm

so coochie cutters means tired chics?

Compelling

August 21st, 2009
4:40 pm

@ Tazzee – It’s okay to laugh. He was just sitting still, no exertion of any kind, and sweating. WTH?!? The date just got worse after that. He slid over and was like, “you got me over here now, what do you plan to do with me?” I had to tell him to raise up after that. His Jordans were all muddy from the rain and he had put em on my white comforter. Just all types of wrong! Lol.

W8©

August 21st, 2009
4:40 pm

hooked wang? That has to be painful

Professor

August 21st, 2009
4:41 pm

Hey how many of you wish that you could “throw one back?”

I don’t have that problem I know how to decline…now I probably declined a time or two and was like ahh man!!!

Melo

August 21st, 2009
4:41 pm

*raises eyebrow*

dont challenge me!

I will do a Jamoca. :lol:

Poppa Grande

August 21st, 2009
4:42 pm

AR

PG – She hit all that on her first try huh?

Yep.

We are going to the gun range tomorrow.

Poppa Grande

August 21st, 2009
4:42 pm

Melo

Look at the shorts.

Mo (aka Moeisha aka Katt)

August 21st, 2009
4:43 pm

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:44 pm

dont challenge me!

I will do a Jamoca.

melo – On who? Me?

Poppa Grande

August 21st, 2009
4:45 pm

Jamoca

Well, since you making gumbo……

For Real

August 21st, 2009
4:46 pm

Professor: “now I probably declined a time or two and was like ahh man!!!” – I forgive you! Zipppppp you can look but don’t touch more than 117 times and I’m counting.

mytw♥cents

August 21st, 2009
4:47 pm

ARED/JAMOCA I was talking bout hair, ladies and y’all both some LYE-ing heifers. :lol: (”Stop the LYE!” is a t-shirt one of these natural hair care sites was selling.) I need to press less, tho before I try to rock that.

ANGIE God Bless ya! I’ll take that early birthday wish, tho.

MELO I have the purrrrfect gift… I’ll help you pick out Queen’s ring!

Jamoca

August 21st, 2009
4:47 pm

Keep my composure & Be the better woman, ehhh??? LOL Like I said, I am…and always will be.

Masculine Mangie – Smh. I said all that I had to say about it. However, I refuse to go back and forth with you about what I know. Besides, you’ve gotten more than enough airtime on here as it is. The well has long gone dry over your thirsty azz. I have nothing else for you. Time for you to hit up the next stable, where the water is plentiful.

So good luck to you.

…How’s that my fellow WAKG?

AmazonRed™ - mentally tough

August 21st, 2009
4:48 pm

ladies and y’all both some LYE-ing heifers.

mytwo – And proud. I don’t think I’ll ever go natural. :D